Czy muszę dołączać lub zapisywać się w programie Smile i płacić za możliwość korzystania z Darmowych Dostaw?
Nie. Darmowa Dostawa Smile nie wymaga rejestracji, ani uiszczania opłat za uczestnictwo w programie. Smile to dostawy za prawdziwe 0 zł, bez żadnych dodatkowych kosztów dla konsumenta.
Jakie produkty mogę zamówić z Darmową Dostawą Smile?
Bezpłatna dostawa dostępna jest dla wszystkich produktów, które mogą być dostarczone do Paczkomatu InPost lub punktu ORLEN Paczka.
W jaki sposób mogę znaleźć produkty i sklepy oferujące Darmową Dostawą Smile?
Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej smile.pl. Zaznacz opcję “Znajdź towary z darmową dostawą”, a następnie w polu wyszukiwarki wpisz nazwę szukanego produktu lub kod producenta (EAN). Możesz następnie zawęzić wyniki wyszukiwania wybierając jedną z kategorii produktowych.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia, przy której nie płacę za przesyłkę?
Sklepy uczestniczące w programie Darmowej Dostawy Smile mają możliwość ustawienia progu darmowej dostawy na poziomie 50, 60 lub 70 zł.
Smile Zwroty
W jaki sposób mogę zwrócić zakupy do sklepu internetowego?
Wystarczy, że na stronie Smile.pl wyszukasz sklep, do którego chcesz zwrócić zakupione przedmioty, a następnie kupisz kod zwrotu. Nie musisz drukować żadnych dokumentów. Wystarczy, że udasz się z paczką pod dowolny Paczkomat i zeskanujesz kod QR lub wprowadzisz 10-cyfrowy kod, który otrzymasz w emailu.
Sklepu, do którego chcę zwrócić zamówienie nie ma w Smile Zwroty. Czy nadal mogę skorzystać z waszej usługi?
Oczywiście! Jeżeli po wpisaniu nazwy lub domeny sklepu do wyszukiwarki na smile.pl nie znajdziemy adresu sklepu, nadal możesz zakupić kod zwrotu i nadać przesyłkę zwrotną. Musisz tylko samodzielnie wpisać dane adresowe sklepu.
Jakie towary mogę zwrócić za pośrednictwem Smile Zwroty?
Aktualnie paczka ze zwracanym zamówieniem nie może przekraczać maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu InPost: 41x38x64 cm.
Czy muszę podawać nr zamówienia dla zawracanego towaru?
Nie jest to obligatoryjne, jednak bardzo ułatwi i przyspieszy cały proces realizacji zwrotu przez wybrany sklep. Numer zamówienia znajdziesz w mailu ze sklepu z potwierdzeniem zamówienia.
Jak przygotować przesyłkę zwrotną?
Dobrze zabezpiecz odsyłane towary tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Paczka nie może przekraczać maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu InPost: 41x38x64 cm. Na opakowaniu napisz kod zwrotu i zanieś do najbliższego Paczkomatu. Na przesyłce nie może znajdować się żadna inna etykieta, jeśli jest - usuń ją lub zaklej.
Szybki Zakup Smile
Jak skorzystać z usługi Szybki Zakup Smile?
W sklepach, które udostępniają opcję Szybki Zakup Smile na karcie produktu oraz w koszyku zobaczysz przycisk “Kup Teraz” lub “Kup Teraz ze Smile”. Wystarczy, że klikniesz i podążysz za wskazówkami wyświetlonymi na ekranie.
Czy do Szybkiego Zakupu wymagane jest konto Smile?
Przy pierwszym zakupie z wykorzystaniem usługi Szybki Zakup Smile zostanie poproszony od podanie swoich danych i adresu dostawy. Przy każdym kolejnym zakupie w dowolnym sklepie udostępniającym tę opcję konieczne będzie tylko potwierdzenie twojej tożsamości, a pozostałe dane zostaną automatycznie uzupełnione.
Czy zakupy ze Smile są bezpiecznie?
Oczywiście! Za każdym razem upewniamy się, że zakupu dokonuje właściciel konta Smile. Aby potwierdzić swoją tożsamość możesz skorzystać z logowania z wykorzystaniem danych biometrycznych (np. odcisku palca), skorzystać z opcji jednorazowego kodu autoryzacyjnego lub zalogować się z wykorzystaniem konta Google, Apple lub Facebook.
W jaki sposób będę mógł zapłacić za zakupy?
Możesz zapłacić tak, jak lubisz: Blikem, szybkim przelewem bankowym, kartą, Apple Pay lub Google Pay.
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
Podczas składania kolejnego zamówienia z wykorzystaniem opcji Szybki Zakup Smile możesz zmienić swoje dane i zostaną one zapisane na twoim koncie Smile.
W jaki sposób mogę usunąć swoje dane podane przy Szybkim Zakupie Smile?
Napisz do nas na adres gdpr-inspector@idosell.com Więcej informacji na temat przysługujących Tobie praw znajdziesz w Polityce Prywatności
Zaufane Opinie Smile
Gdzie znajdę opinie o sklepach uczestniczących w programie Zaufane Opinie Smile?
Odwiedzając stronę sklepu internetowego, który korzysta z Zaufanych Opinii Smile, w dolnej części ekranu zobaczysz informację o ilości opinii dla tego sklepu oraz link do strony, na której możesz zapoznać się z ich treścią.
W jaki sposób mogę wystawić opinię o sklepie?
Po dostarczeniu twojego zamówienia sklep prześle powiadomienie email z prośbą o wystawienie opinii. W treści tego emaila znajdziesz wskazówki dotyczące sposobu oceny tego sklepu.
Dlaczego Zaufane Opinie Smile są bardziej wiarygodnym źródłem informacji o sklepach?
Znakomita większość systemów opinii o sklepach internetowych umożliwia ocenę sklepu każdemu, kto złożył w sklepie zamówienie, niezależnie od tego czy zamówienie zostało opłacone przez klienta i faktycznie zrealizowane przez sklep. Zaufane Opinie Smile pozwalają na ocenę sklepu tylko w przypadku, kiedy zamówienie zostało rzeczywiście zrealizowane przez sklep.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.Zgadzam się